Followers

Khamis, 10 Mei 2012

BLOG BARU

Hye semua.




Blog ini dicipta untuk berkongsi pendapat anda tentang dunia kejuruteraan yang telah bertapak di Malaysia sekarang ni. Tidak kisah la dalam bidang apa sekali pun. Untuk pengetahuan anda semua. Aku juga pelajar kejuruteraan. Aku belajar dalam bidang Kejuruteraan Pertanian dan Biosistem.




Apa yang belajar dalam bidang ini akan aku entry kan dalam ni. Semoga semua dapat berkongsi maklumat.
Sebab aku pun tidak la pandai mana. Sekadar nak berkongsi pengetahuan terutamanya dalam bidang Kejuruteraan Pertanian dan Biosiste.

Sebab ramai yang anggap, ada saja perkataan pertanian. Mesti kena masuk ladang. Tapi itu memang la tidak lari dalam bidang yang aku belajar ni. Tapi ada kelainan dalam bidang ni.

Apa kelainannya.

Akan diberitahu kemudian.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan